تیک توک

با ما بروز باشید

تیک توک

با ما بروز باشید

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید بندر عباس به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد یکی از قطب های اقتصادی ایران به شمار می آید. این شهر دارای فاصله تقریبی ۱۳۰۰ کیلومتری با تهران است و نزدیک ترین شهر به آن قشم است که به فاصله ۲۸ کیلومتری از آن قرار دارد. نکته جالبی که در مورد این بندر وجود دارد، تغییر نام هایی است که در طول سالیان داشته است. در سال ۹۳۴ هجری قمری، بندر جمرون، در سال ۱۵۱۴، بندر گمبرون خوانده می شده است. اما در نهایت با روی کار آمدن حکومت شاه عباس، نام نهایی آن به بندر عباس تغییر پیدا کرد.

 

این بندر با وسعت ۴۸۰۰ هکتاریی خود این قابلیت را دارد که سالیانه بیش از ۸۸ میلیون کالا را پذیرش کند. وجود ۲ گمرک همیشه فعال شهید رجایی و با هنر به اهمیت این شهر افزوده است. البته در سال ۱۳۹۰ این بندر به دلیل تحریم هایی که علیه ایران اعمال شد نتوانست در زمینه واردات کالا فعالیت خود را تا سال ۱۳۹۳ انجام دهید. خوشبختانه از سال ۱۳۹۳ بعد بعد فعالیت بندر در این زمینه از سر گرفته شد.برای ترخیص فوری کالا از گمرک به سایت ای ترخیص مراجعه کنید.


ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

  • ۹۸/۱۲/۱۷
  • holder seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی