تیک توک

با ما بروز باشید

تیک توک

با ما بروز باشید

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اینستاگرام – Instagram  یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی دنیا امروز است که با بیش از یک میلیارد نصب توانسته است جایگاه مهمی در زندگی مردم جهان پیدا کند تا جایی که اکثر مردم کار های روزانه خود را با فالورهای خود به اشتراک میگذارند. با دانلود اینستاگرام اندروید به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با نصب اینستاگرام همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.

کار با برنامه اینستاگرام
اگر بخوایم از زمانی که اینستاگرام اولین نسخه برنامه خودش را برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios منتشر کرد نگاهی داشته باشیم، نشان از این دارد که اینستا همیشه سعی در این داشته که راحتی رو در استفاده از برنامه اینستاگرام برای کاربرانش فراهم کند که میتوان اضافه کردن قسمت دایرکت ها رو نقطه عطفی درباره این موضوع دانستد با این حال برای این که این قسمت به یک پیام رسان جذاب تر تبدیل بشه به آپشن های زیادی مثل؛ ادیت کردن پیام ها،افزایش سرعت ارسال ویدیو ها، رفع محدودیت ها در ارسال فایل ها با فرمت های مختلف و… نیاز دارد.

اینستاگرام در ایران
پس از فیلترینگ برنامه تلگرام در ایران یک حجم عظیمی از کاربران به سمت استفاده از برنامه Instagram رو آوردند.این اتفاق دلیل خوبی برای این شد که کاربران ایرانی بتوانند در فضای ای جدید به معرفی کسب و کار،فروش اجناس و حتی معرفی توانایی های خود در زمینه های مخلف بپردازند.تیم سیلو هم در همین راستا صفحه ای با نام siloo_ir در این برنامه ایجاد کرده است (برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید) که کاربران بتوانند به راحتی از آموزش و ترفند های کاربردی نهایت استفاده را ببرند.

چرا اینستا؟
جامع آماری بالا اینستا و استفاده از این برنامه توسط آدم های معروف دنیا برای ارتباط با طرفدارن خود و بروز بودن این برنامه در اطلاع رسانی موضوعات مختلف در اکثر زمینه ها میتواند یک دلیل محکم برای استفاده از این برنامه باشد. از  از نکات جالب دیگر این برنامه ، وجود افکت های بسیار جذاب آن از جمله افکت های قدیمی مانند افکت های WILLOW و INKWELL و افکت دهه هفتادی! یا افکت های بسیار دیدنی دیگر مثل Earlybird ، Hudson یا Sutro و… و یا امکان ایجاد حاشیه های مات دور عکس و بسیاری از امکانات بسیار جالب دیگر است که اینستاگرام را به محبوب ترین شبکه اجتماعی عکس تبدیل کرده است.

معایب برنامه
این روزا که اینستاگرام بخشی از زندگی ما شده است و استفاده از این برنامه روز به روز دارد تاثیرات زیادی را در روند زندگی ما میگذارد باید در استفاده از آن نهایت احتیاط را بکنیم تا دچار آسیب های اجتماعی این برنامه نشویم. مصرف زیاد اینستا از اینترنت یکی دیگر از مشکلات عمده این برنامه است که هزینه های زیادی رو صرف خود میکند.

 

منبع

  • ۹۹/۱۱/۱۱
  • holder seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی