تیک توک

با ما بروز باشید

تیک توک

با ما بروز باشید

کلمات کلیدی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از خدمات گروه بازرگانی آی ترخیص ترخیص سموم کشاورزی شیمیایی از گمرک می باشد.سموم شیمیایی آن دسته از کالاهایی می باشد که برای کشاورزی و پرورش انواع گیاهان و گلها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از سموم کشاورزی علیرغم معایب و مضراتی که دارد ، در کشاورزی نوین ، امری اجتناب ناپذیر می نماید زیرا کنترل و مهار آفات و بیماریهای گیاهی تا حد زیادی در گرو استفاده از سموم کشاورزی می باشد و البته موفقیت و عملکرد مناسب این سموم ، بستگی به نحوه و زمان مصرف ، اختلاط سموم کشاورزی ، میزان مصرف و .. دارد .برای مشاهده مراحل ترخیص کالا ار گمرک به سایت ای ترخیص مراجعه کنید.

ترخیص سموم کشاورزی شیمیایی از گمرک

  • holder seo
  • ۰
  • ۰

Mobogramبرنامه موبوگرام نسخه ی پیشرفته ی برنامه تلگرام است که با طراحی مجدد بوسیله ی API های تلگرام شده اس . شما به وسیله این نرم افزار دقیقا همان امکانات تلگرام اصلی را از سرورهای شرکت تلگرام خواهید داشت ولی با امکانات و اختیارات بیشتر. در این نرم افزار امنیت مسنجر تلگرام کاهش نیافته است و به اندازه ی تلگرام امنیت و پشتیبانی دارد. امکانات بیشتر موبوگرام باعث شده به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کند. بوسیله نرم افزار موبوگرام با آسودگی و اطمینان کامل از امکانات نرم افزار مشابه تلگرام به صورت مستقیم دانلود و استفاده نمایید. موبوگرام را به عنوان تلگرام دوم در کنار دانلود نسخه جدید تلگرام  در گوشی همراه خود داشته باشید.برای دانلود برنامه اندروید به سایت اندرویدکده مراجعه کنید.

 

دانلود برنامه موبوگرام

  • holder seo
  • ۰
  • ۰

همراه من (My MCI)

همراه من (My MCI) اپلیکشن طراحی شده برای مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول است که می توانید خدمات مختلفی را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

 


این اپلیکیشن انواع مختلفی از خدمات مانند مشاهده و پرداخت صورت حساب های میان دوره و پایان دوره و انتقال اعتبار، خرید بسته های اینترنت و مشاهده گزارش مصرف بسته های اینترنت، استفاده از خدمات اصلی مختلف مانند خرید شارژ، فعالسازی آوای انتظار، دریافت ریز مکالمات، فعالسازی انواع طرح های تشویقی و مناسبتی مانند بسته های تخفیفی مکالمه و پیامک فارسی، هدیه شتاب در پرداخت، هدیه روز تولد و سرویس همراهان اول و ... را فراهم می سازد.نحوه ورود به این اپلیکیشن بسیار ساده می باشد. می توانید در اولین ورود به اپلیکیشن رمز یکبار مصرف دریافت و برای خود یک رمز دلخواه تعریف نمایید.برای دانلود برنامه اندروید به سایت اندرویدکده مراجعه کنید.

 

دانلود برنامه همراه من

 

  • holder seo
  • ۰
  • ۰

با گسترش و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از صنایع به‌صورت فزاینده‌ای از ابزارهای اتوماسیون برای کاهش پیچیدگی و هزینه‌های اجرایی خود بهره گرفتند. صنعت تبلیغات دیجیتال نیز، به دلیل ماهیت تکنولوژیک خود، از این روند پیروی کرده ‌و مفهومی جدید به نام خرید برنامه‌ریزی شده (Programmatic Ad Buying) شکل گرفت؛ امروزه اکثر خریدهای رسانه‌ای به‌صورت برنامه‌ریزی شده و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شوند.

خرید برنامه‌ریزی شده درواقع خرید و فروش فضاهای تبلیغاتی با استفاده از تکنولوژی، الگوریتم‌های ریاضی و پلتفرم‌های کامپیوتری است که کار خود را براساس اطلاعات و داده‌های وارد‌شده انجام می‌دهد؛ پلتفرم‌هایی که با استفاده از حجم زیادی از داده‌ها، به خرید و فروش بهینه فضاهای تبلیغاتی کمک می‌کنند تا تبلیغ مناسب در زمان مناسب به مخاطب نمایش داده شود. خرید برنامه‌ریزی‌شده در شکل‌های مختلف از اجزای مختلفی تشکیل شده است اما سه جزء اصلی آن تکنولوژی (Demand-Side Platform (DSP، تکنولوژی (Supply-Side Platform (SSP و پلتفرم Ad Exchange است.برای تبلیغات نتیجه گرا به سایت دیما مراجعه کنید.

تبلیغات برنامه ریزی شده

  • holder seo